
Τον κώδωνα του κινδύνου για αύξηση, μέσα στους επόμενους μήνες, των οφειλετών του δημοσίου, κρούουν στο υπουργείο Οικονομικών οι εφοριακοί, επισημαίνοντας την ανάγκη να υιοθετηθεί μια νέα, πιο ήπια πολιτική στο πεδίο της είσπραξης φόρων.
Συγκεκριμένα, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εφοριακών κατέθεσε πρόταση για τη διευκόλυνση των φορολογουμένων σε ό,τι αφορά την καταβολή των φετινών φόρων, μέσω ενός νέου συστήματος, το οποίο θα προβλέπει ο μηνιαίος φόρος που θα πληρώνει ο φορολογούμενος δεν θα πρέπει να ξεπερνάει το 20% του εισοδήματός του.
Όπως επεσήμαναν οι εφοριακοί, μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί μόλις 1,5 εκατ. δηλώσεις, σε σύνολο 5,5 εκατ., καθώς, όπως εκτιμούν, οι φορολογούμενοι καθυστερούν την υποβολή της δήλωσης και την πληρωμή των φόρων.
Τέλος, το προεδρείο της ΠΟΕ-ΔΟΥ που συναντήθηκε την Τετάρτη με το νέο υφυπουργό Οικονομικών Γ. Μαυραγάνη, αφού παρουσίασε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, επισήμανε ότι οι πολίτες δεν αντέχουν την επιβολή άλλων φόρων.
Δε βρέθηκαν σχόλια
Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο μόνο αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφείτε ή συνδεθείτε