
Οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι με μπλοκάκι θα πληρώσουντη νύφη, προκειμένου να βγει ο λογαριασμός του νέου φορολογικού νομοσχεδίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το οικονομικό επιτελείο, προκειμένου να μπορέσει η κυβέρνηση να δώσει υψηλότερα επιδόματα στους τρίτεκνους (μετά τις έντονες αντιδράσεις για την κατάργηση του αφορολόγητου για τα τέκνα) στέλνει τον... λογαριασμό στους ελεύθερους επαγγελματίες, αυξάνοντας το τέλος επιτηδεύματος (ύψους 500 ευρώ), σε επίπεδα πάντως χαμηλότερα από 2.000 ευρώ, όπως είχε ακουστεί.
Έτσι, προκειμένου το ΥΠΟΙΚ να πιάσει τον στόχο για έσοδα ύψους 3 δισ. ευρώ το 2013, εξετάζει να εξαπολύσει ακόμα μία φοροεπιδρομή κατά των ελεύθερων επαγγεματιών, μετά την κατάργηση του αφορολόγητου ορίου και την επιβολή δύο συντελεστών φορολόγησης 26% και 33%.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι στις επαγγελματικές ομάδες των ελεύθερων επαγγελματιών εντοπίζονται τα μεγαλύτερα ποσοστά φοροδιαφυγής, με αποτέλεσμα να την πληρώνουν συνέχεια οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Ωστόσο, το υπουργείο, προφανώς μη έχοντας άλλη λύση, καθώς αδυνατεί να πατάξει τη φοροδιαφυγή εκεί που υπάρχει, εξετάζει ξανά μία οριζόντια προσέγγιση, που εξορισμού γεννά αδικίες.
Με απλά λόγια: Για έναν κατά συρροή και μεγάλο φοροκλέφτη ελ.επαγγελματία η επιβάρυνση θα είναι ασήμαντη. Γιατί όμως να πληρώσουν παραπάνω, μέσα σε γενικές συνθήκες πτώσης των τζίρων, και αυτοί οι -σίγουρα λιγότεροι- έντιμοι ελεύθεροι επαγγελματίες που όλα τα τα προηγούμενα χρόνια δήλωναν όλα τα εισοδήματά τους;
Εξάλλου, υπουργείο Οικονομικών εξετάζει το ενδεχόμενο να ανέλθει υψηλότερα από τα 48.000 ευρώ ο συντελεστής φόρου 45% στην υπό διαμόρφωση κλίμακα φόρου φυσικών προσώπων.
Να σημειωθεί πως το απόγευμα της Πέμπτης θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση του υπουργού Οικονομικών με τους εκπροσώπους των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, ενώ λίγο νωρίτερα θα συναντήσει και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών. Στόχος είναι τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου να κατατεθεί στη Βουλή το πρώτο μέρος του φορολογικού νομοσχεδίου με την κλίμακα φόρου εισοδήματος που θα ισχύσει από 1-12013.
Σχόλια
σε μια διετια θα ειναι τοσο λιγοι οι ΕΕ που θα χτυπατε το κεφαλι σας στο τοιχο.... δεν εχετε σκεφτει οτι κλεινοντας ενα μαγαζι χανει το κρατος? οτι χανει το ασφαλιστικο ταμειο? οτι μενουν ανθρωποι χωρις δουλεια? θεε μου τι μυαλα μας κυβερνανε? θελετε να πιασετε μερικους κλεφτες και τους σκοτωνετε ολους... οπως κανατε με το πετρελαιο θερμανσης... ντροπη σας...
Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο μόνο αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφείτε ή συνδεθείτε