Υπεύθυνη δήλωση κάθε χρόνο για τους λογιστές-φοροτεχνικούς

Οι λογιστές-φοροτεχνικοί καλούνται το πρώτο δίμηνο κάθε έτους να καταθέτουν δήλωση στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμά τους

05 Οκτ 2012 - 09:54

Picture 0 for Υπεύθυνη δήλωση κάθε χρόνο για τους λογιστές-φοροτεχνικούς

Με υπεύθυνη δήλωση στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΟΕΕ), η οποία θα κατατίθεται  το πρώτο δίμηνο κάθε έτους, θα μπορούν οι λογιστές-φοροτεχνικοί να ασκήσουν το επάγγελμά τους.

 

Ειδικότερα, το ΟΕΕ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

 

«Για την προστασία των οι φορολογούμενων από παράνομες δραστηριότητες, τη μείωση της  φοροδιαφυγής, τον περιορισμό του αριθμού των ανακριβών φορολογικών δηλώσεων, την ενίσχυση της διαφάνειας και της αξιοπιστίας των οικονομικών καταστάσεων / φορολογικών στοιχείων, καθώς και για την κοινή ευθύνη που έχει ο λογιστής – φοροτεχνικός έναντι του κοινωνικού συνόλου  θα  ζητείται  από κάθε λογιστή  η  κατάθεση εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους  ΥΔ του Ν 1599/1986 στην οποία θα δηλώνει ότι ασκεί το επάγγελμα του λογιστή - φοροτεχνικού, δε διώκεται για ποινικά ή πειθαρχικά αδικήματα και ότι έχει παρακολουθήσει όλη την αναγκαία εκπαίδευση που αντιστοιχεί στο επίπεδο της επαγγελματικής του κατάταξης, η οποία παρέχεται από το ΟΕΕ».